K

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

Iphone7plas

چهار شنبه 24 شهريور 1399

گلد پس کلش آف کلنز چیست؟

 کلش اف کلنز یکی از بازی های پرطرفدار این روزهای بازی های موبایلی و آنلاین می باشد همانطور که میدانید یکی از نقات قوت در بازی کلش برگزاری چالش ها بین قبیله ها و بازیکنان است.

که تا به اینجا در قسمت جنگ بین قبیله ها (کلن ها) تا به اندازه ای سعی شده بود این انتظار تحقق یابد، در به روزرسانی جدیدی که برای این بازی آمده است در این چالش تغییرات به خصوصی رخ داده و شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته اند.هر بازیکن بر حسب جوایز و پاداش هایی که در چالش های روزانه، ماهانه و فصلی دریافت می کند به شرکت در چالش های جدید تشویق می شود. که دیگر نیازی به عضو شدن در قبیله و مدیر کلن که چالش را شروع کند نیست.

رسیدن به سطح طلایی کلش اف کلنز

در آپدیت جدید اعلام شده چالش های جدید به دو دسته سطح طلایی و سطح نقره ای تقسیم بندی شده اند، در این صورت شما برای رسیدن به سطح طلایی باید کارت طلایی (بلیط طلایی) Clash Of Clans داشته باشید.

نکته اصلی قابل توجه بین سطح نقره ای و سطح طلایی، افزایش قابل توجه جوایز بدست آمده از موفقیت در هر نبرد است که شما با خرید کارت طلایی کلش اف کلنز با هر بار چلنج کردن یا موفق شدن در یک چالش کلش اف کلنز،جایزه های بیشتر و با ارزشتری را بدست می آورید.

نکات قابل توجه در خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز

  1. این محصول به صورت مستقیم در اکانت شما خریداری می شود.
  2. در ثبت اطلاعات خواسته شده ورود به اکانت دقت کنید تا سفارش با تاخیر انجام نشود!
  3. امنیت کامل اکانت شما از سوی گیم سیتی تضمین شده و مسئولیت آن در طی زمان انجام سفارش با ماست!
  4. خرید تنها بر روی اکانت هایی که به سوپرسل آیدی متصل باشند انجام میشود بنابراین قبل از ثبت سفارش حتما اتصال اکانت خود به این سرویس اطمینان حاصل کنید!
  5. پس از ثبت سفارش همچنان میتوانید به بازی خود ادامه دهید ولی زمانی که بیرون انداخته شدید دیگر وارد نشید تا پیامک تکمیل سفارش را بر روی موبایل خود دریاقت کنید!

کارت طلایی کلش اف کلنز

تعدادی سوالات پر تکرار در کلش اف کلنز:

فرق بین کارت طلایی ( بلیط طلایی) و Gold Pass (گلد پس) کلش آف کلنز چیست؟

بدلیل سوالات متعدد برخی بازیکنان درباره تفاوت بین این عبارات باید اشاره کنیم که هر سه این عبارت ها یک معنی دارند و با توجه به ترجمه گلد پس اسم های مختلفی به آن اطلاق شده است؛ مانند بلیط طلایی، کارت طلایی، عبور طلا، یا Gold Pass کلش اف کلنز و … 

بانک فصلی چیست؟ و چه تفاوتی با مخزن اصلی بازی کلش دارد؟

همه ی پاداش ها و جایزه هایی که در بخش چالش های فصلی دریافت می شود، به این بانک منتقل می کنید در واقع نقش بانک فصلی برای شما مانند نقش مخزن و انبار شماره دو خواهد بود.

یکی از کارایی های مثبت این مخزن برای شما این است که باعث می شود دریافتی شما در جنگ ها و نبرد ها دو برابر شود، برای مثال اگر شما از یک اتک 200 هزار سکه بدست آورده باشید، 200 هزار سکه دیگر هم به بانک فصلی شما اضافه می شود.یعنی غنیمت های بدست آمده شما از هر نبرد دوبرابر می شود.

باید به این نکته توجه داشت که این مخزن حجم و ظرفیت محدودی دارد، که در حالت سطح نقره ای که حالت عادی نیز نام دارد شما می توانید پنج میلیون اکسیر بنفش و پنج میلیون طلا و پنجاه هزار نفت سیاه یا همون اکسیر سیاه را ذخیره کنید.

قابلیت مهم دیگر ذخیره مازاد این بانک است،یعنی اگر حجم مجاز مخزن اصلی شما برای نمونه در بازی چهار میلیون طلا باشد و شما در بانک فصلی خود به عنوان مثال پنج میلیون طلا داشته باشید،با انتقال طلا ها از مخزن فصلی به مخزن اصلی شما، به صورت موقت حجم مخزن اصلی شما به پنج میلیون افزایش پیدا خواهد کرد که در این صورت هیچ طلا و سکه ای از بین نمی رود.

آخرین نکته مهم این است که اگر شما گلد پس یا همان کارت طلایی (بلیت طلایی) را خریداری کنید، تمامی محدودیت های گفته شده پنج برابر بزرگ تر می شود، یعنی بیست و پنج میلیون طلا، بیست و پنج میلیون اکسیر بنفش و دویست و پنجاه میلیون اکسیر سیاه یا همان نفت خواهد شد.

gold pass کلش اف کلنز

آیا بلیط طلایی یا همان گلد پس ارزش خرید دارد؟ و چرا باید کارت طلایی داشته باشیم؟

تفاوت جایزه ها در سطح نقره ای (حالت عادی) با سطح طلایی در حالتی که بازیکنان گلد پس دارند به اندازه ای زیاد است که بازیکنان به خرید بلیط طلایی تشویق می شوند. به عنوان نمونه با خرید Gold Pass کلش شما می توانید به قسمت بوست دسترسی داشته باشید،در این صورت شما امکان به روزرسانی نیرو ها و ساختمان های خود را 3 برابر سریعتر و کم هزینه تر خواهید داشت.

این قابلیت تنها در صورت داشتن سطح طلایی (کارت طلایی) فعال خواهد شد. در این صورت برخی چالش ها فقط مخصوص بازیکنانی است که کارت طلایی کلش آف کلنز دارند و بازیکنان سطح عادی (سطح نقره ای) به انجام چالش ها و پاداش های مربوط به آن دسترسی نخواهند داشت. و موارد دیگر…

چند روز و یا چند ماه برای چالش های فصلی فرصت وجود دارد و معنای آن چیست؟

شما تنها 30 روز فرصت انجام آن را دارید برعکس اسم آن که چالش های فصلی Clash Of Clans است،یعنی فقط از اول هر ماه میلادی تا پایان ماه جاری فرصت دارید تا چالش خود را انجام دهید.

در این صورت اگر ماه جاری تمام شود و ماه میلادی جدیدی شروع شود چالش جاری شما تمام می شود و باید چالش جدیدی را شروع کنید. بنابراین همیشه سعی کنید چالش های سخت و سنگین را در آغاز هر ماه انتخاب کنید که زمان کافی برای انجام و به پایان رساندن آن را داشته باشید.

اگر بخواهیم درباره زمان چالش ها توضیح مختصری ارایه دهیم، چالش های روزانه فقط بیست و چهار ساعت برای انجام آن زمان خواهید داشت، چالش های هفتگی هفت روز برای بدست آوردن جایزه و پاداش ها فرصت دارید و چالش های آینده که این قسمت فقط برای آگاهی شما از چلنج های آینده است و فعلا اجازه انجام آن را نخواهید داشت.

گلد پس کلش اف کلنز - گلادیاتور واردن - بلیت طلایی کلش - خرید گلد پس کلش - خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز

چالش های فصلی با چالش های کلن چه تفاوتی دارند؟

در چالش های فصلی از آغاز هر ماه میلادی همه ی چالش ها برای بازیکنان باز خواهد بود و بعد از اتمام چالش و انجام آن پاداش خود را دریافت می کنند، و مانند چالش های قبیله ای (چالش کلن) که بعد از انجام چالش جوایز و پاداش ها به همه ی اعضا قبیله تعلق می گیرد نیست، در حالی که در چالش های کلن ها نوع چالش را حتما باید مدیر کلن انتخاب و فعال کند.

 

 





نوشته شده توسط K در ساعت 20:27

پنج شنبه 17 شهريور 1399

آموزش بازی پابجی برای پلی استیشن 4

بازی PUBG در سال 2018 برای کنسول PlayStation 4 عرضه شد. ناشر بازی پابجی، شرکت Bluehole است

نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی پابجی علاوه بر نقشه‌ های Erangel ،Miramar و Sanhok دارای رقابت‌های قابل شخصی سازی، مُد ایونت (Event) و سیستم سطح بندی خواهد بود. همچنین کاربران این نسخه‌ از بازی با انجام چالش‌های انجام شده، تروفی دریافت خواهند کرد. این نسخه از بازی پابجی قرار است در قالب 4 نسخه‌ ی متفاوت عرضه شود. نسخه‌ی فیزیکی و نسخه‌ی Looter’s Digital هر دو 30 دلار قیمت خواهند داشت. پس از این دو، نسخه‌ی Survivor’s Digital قرار دارد که 50 دلار قیمت گذاری شده است. این نسخه علاوه بر نسخه‌ی کامل بازی، شامل Vikendi Event Pass، بیست هزار BP و 2 هزار و 300 سکه داخل بازی می‌شود.

بازی پابجی در مارس 2017 به صورت دسترسی زودهنگام در استیم منتشر شد. پس از آن، شاهد اضافه شدن نسخه‌ی ایکس باکس وان این بازی به عناوین Xbox Game Preview بودیم. در نهایت نیز نسخه‌‌ی کامل بازی روی این دو پلتفرم به ترتیب در ماه‌های دسامبر 2017 و سپتامبر 2018 در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

مشاهده خلاصه مشخصات بازی پابجی:

  • کمپانی سازنده : PUBG Corp
  • ژانر : اکشن | اول شخص
  • رده سنی : 12 سال به بالا
  • بازی کاملا آنلاین
  • بازی بصورت انفرادی و تیمی

 

PUBG در سبک بتل‌ رویال است؛ یعنی 100 بازیکن در نقشه‌ای بسیار بزرگ فرود می‌آیند و شروع به جمع‌آوری اسلحه و آیتم‌های مختلف می‌کنند. در هر بازی، تنها یک نفر می‌تواند برنده‌ی بازی باشد و هر بازیکن پس از کشته شدن، دیگر زنده نمی‌شود و باید از بازی فعلی بیرون بیاید و وارد یک بازی جدید شود. شما می‌توانید در مود Squad در یک تیم چهارنفره، با دوستان خود به تجربه‌ی بازی بپردازید و تبدیل به آخرین تیم زنده مانده شوید. نقشه‌ی بازی بسیار بزرگ است و پیدا کردن بازیکنان در آن بسیار سخت است و برای همین، یک طوفان در محیط بازی به وجود می‌آید که رفته‌رفته نقشه‌ی بازی را کوچک می‌کند و اگر در این طوفان گیر بیفتید، کشته خواهید شد. این مسئله باعث می‌شود تا بازیکنان بتوانند راحت‌تر و سریع‌تر همدیگر را پیدا کنند. وسایل نقلیه‌ی زیادی در بازی وجود دارد و شما سوار بر ماشین می‌توانید به‌سرعت بین مکان‌های مختلف نقشه حرکت کنید. در طول زمان، نقشه‌های بیشتری به بازی اضافه شده است که تنوع بسیار زیادی را به این بازی اضافه می‌کند. همان‌طور که گفته شد، مهم‌ترین ویژگی PUBG، واقع‌گرایانه بودن آن است که آن را از رقیب خود یعنی Fortnite متمایز می‌کند. تیراندازی‌ها و مبارزات در PUBG، شباهت‌هایی را به سری Call of Duty و Battlefield دارد که هیجان خاصی را به طرفداران می‌دهد.بازی پابجی برای ps4  در سال 2018 برای ps4 عرضه شد.

اگر به دنبال یک بازی بتل رویال هستید که یک تیراندازی واقع‌گرایانه را به شما ارائه دهد، PlayerUnknown’s Battlegrounds می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد که در بازار وجود دارد. پشتیبانی که از این بازی می‌شود قوی است و تا مدت طولانی، محتوای جدید و تازه به بازی اضافه خواهد شد.

چطور با دسته PS4 پابجی بازی کنیم؟

انجام بازی پابجی با دسته PS4 کار سختی نیست و بسیار ساده می باشد. شما برای انجام این بازی فقط باید یک اپلیکیشن دانلود کنید، نام این اپلیکیشن octopus می باشد. البته این برنامه فقط برای نسخه اندروید وجود دارد و شما با استفاده از آن می توانید به راحتی پابجی با دسته PS4 را تجربه کنید.

شما فقط احتیاج دارید که دسته PS4 را به قسمت usb گوشی موبایل خود وصل کنید. وقتی شما این کار را انجام دهید این اپلیکیشن دسته شما را تشخیص خواهد داد. شما می توانید همین کار را با بلوتوث خود نیز انجام دهید اما وقتی شما از بلوتوث استفاده کنید. ممکن است با گیر کردن هایی در بازی مواجه شوید. در حالی که وقتی شما از usb استفاده کنید بدون مشکل می توانید بازی کنید.

ممکن است این برنامه نیاز به اجازه هایی برای دسترسی داشته باشد که شما باید این اجازه ها را به برنامه دهید.

البته همان طور که در ابتدا گفتم یک سوال وجود دارد که گوشی موبایل شما اندروید می باشید یا iOS. این روشی که در این پست ارائه شده است برای گوشی های اندروید می باشد، در واقع من پابجی با دسته PS4 روی موبایل های iOS توصیه نمی کنم. زیرا برای شما هزینه بر خواهد بود. امیدوارم که این پست به شما بتواند کمک کند.

 






نوشته شده توسط K در ساعت 15:17

دو شنبه 13 شهريور 1399

چربی پوست چیست؟ راه های درمان چربی پوست

چه عواملی می توانند در درمان پوست چرب صورت به شما کمک کنند؟

آیا پوست چرب و براق دارید که به نظر می‌رسد هر کاری که می‌کنید (با وجود تمام تلاش‌هایتان)، تغییری نمی‌کند؟ احتمال دارد که فعالیت غده‌های چربی‌ زیر پوست صورت افزایش یافته و بیش از اندازه چربی ترشح می‌کند، و همین امر باعث به تعویق افتادن درمان پوست چرب صورت می شود.

راه های درمان پوست چرب صورت

 

۵ عامل اساسی برای داشتن پوست چرب

بدون نظر گرفتن اینکه چقدر صورتتان را می‌شویید، پوستتان با درخشندگی نامطلوبی چرب به نظر می‌رسد؟ مشکل چیست؟ عوامل زیر را در نظر بگیرید تا اتفاقی را که رخ می‌دهد، بهتر درک کنید. هر چه پوستتان را بیشتر بشناسید، راحت‌تر می‌توانید برای درمان پوست چرب صورت خود راه حل پیدا کنید.

۱٫ صورتتان را بیش از اندازه می‌شویید.

این سناریو را در نظر بگیرید: هنگام صبح و شب صورتتان را می‌شویید، اما متوجه می‌شوید حتی قبل از ظهر، صورتتان دوباره چرب می‌شود، پس می‌خواهید در اولین فرصت دوباره صورتتان را بشویید؛ اما همین‌جا متوقف شوید!

هرچقدر هم که بخواهید صورتتان را به امید رهایی از درخشندگی نامطلوب پوستتان بشویید، زمانی که بیش از اندازه این کار را انجام دهید، عملاً دارید پوستتان را تحریک می‌کنید تا چربی اضافه ترشح کند.

اگر برای درمان پوست چرب صورت ، پوستتان را بیش از حد می‌شویید، پوست شما برای جبران چربی بیشتری تولید میکند و این چرخه همچنان ادامه خواهد داشت.

شوینده صورت خود را چگونه انتخاب کنیم؟

همواره از یک پاک کننده‌ پوست صورت مناسب استفاده کنید، که حاوی عناصر آبرسان باشد.

همواره از یک  پاک کننده پوست صورت مناسب استفاده کنید، که حاوی عناصر آبرسان باشد. درست است که گفتیم که بیش از دو بار در روز صورتتان را نشویید، اما ورزش کردن برای این قانون یک استثنا محسوب می‌شود. فراموش نکنید، بعد از تعریق زیاد حتما صورت خود را بشویید.

برای سرعت دادن به پاکسازی صورت خود می‌توانید، یک پنبه‌ی آغشته به پاک کننده میسلار واتر را روی صورتتان بکشید تا هرگونه عرق و آلودگی را که ممکن است بعد از با آرایش‌تان ترکیب شده باشد، پاک کنید. پس از آن، می‌توانید پاکسازی عادی شبانه‌تان را ادامه دهید.

۲٫ از محصولات مراقبت پوست نامناسبی استفاده می‌کنید.

حتماً محصولات مراقبت از پوست زیادی در بازار وجود دارند که نتایج شگفت انگیزی را تضمین می‌کنند، اما راز واقعی دستیابی به پوستی شاداب و سالم این است که محصولی را انتخاب کنید که مخصوص نوع پوستتان طراحی شده است.

برای شروع این موضوع برای پوست‌های چرب یعنی شما باید به دنبال محصولاتی باشید که ، بدون چربی بوده و در صورتی که پوستتان مستعد آکنه است یا زیاد جوش می‌زنید، محصولی استفاده کنید که روی آن درج شده باشد غیر کومدون زا (non-comedogenic) است. هم‌چنین بهتر است به غلظت فرمول آن‌ها نیز نگاه کنید.

هرچه پوستتان چرب‌تر باشد، می‌توانید از محصولات سبک‌تری استفاده کنید؛ در عوض، هرچه پوستتان خشک‌تر باشد، از محصولات سنگین‌تر (با پایه چرب‌تر) استفاده کنید.

۳٫ به اندازه‌ی کافی آب نمی‌نوشید.

با نوشیدن مقدار پیشنهادی آب در طول روز آبرسانی لازم برای بدنتان را تامین کنید.

این مورد، از دو مولفه تشکیل شده است. شما می‌توانید با نوشیدن مقدار پیشنهادی آب در طول روز و هم‌چنین استفاده‌ی روزانه از کرم مرطوب کننده، آبرسانی لازم برای بدنتان را تامین کنید.

اگر به اندازه‌ی کافی آب به بدنتان نرسد، بدن فکر می‌کند باید با افزایش ترشح چربی، این فقدان رطوبت را جبران کند. ای وای! به منظور جلوگیری از افزایش ترشح چربی پوست، مطمئن شوید که حتماً میزان زیادی آب نوشیده و از کرم مرطوب کننده استفاده می‌کنید تا تشنگی پوستتان را برطرف سازید. و از این راه درمان پوست چرب صورت خود را ادامه دهید.

همچنین می توانید از ماسک های خانگی استفاده کنید. هم چنین می تونید به سایت اجتماعی پزشکی مثل هم سربزنید کاربران از تجربه های خود نوشته اند و راه های درمان چربی پوست لینک مطلب:https://mesleham.com/%da%86%d8%b1%d8%a8-%d8%a8%d9%88%d8%af%d9%86-%d8%a8%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa/ براتون میذارم.

۴٫ از مرطوب کننده‌ی مناسبی استفاده نمی‌کنید.

اکثر افراد به اشتباه فکر می‌کنند که اگر پوستشان چرب است، آخرین کاری که برای درمان پوست چرب صورت خود باید انجام دهند این است که پوستشان را با یک لایه از محصولات مرطوب کننده بپوشانند. همانطور که از مطالب بالا آموختید، این کار درست نیست.

اگر عادت صحیح استفاده از مرطوب کننده نداشته باشید، در واقع می‌توانید پوستتان را تحریک کنید که چربی بیشتری تولید کند. به همین دلیل، پیدا کردن مرطوب کننده‌ی مناسب پوستتان اهمیت زیادی دارد.

به جای استفاده از هر محصول قدیمی، به دنبال مرطوب کننده  بدون چربی باشید که بدون اینکه براقی پوستتان را افزایش دهد، آن را مرطوب می‌کند.

مرطوب کننده‌ی بدون چربی، غیر کومدون زا (non-comedigenic) و مات کننده پوست صورت که درخشندگی و چربی پوست را کاهش می‌دهد، با کاهش براقیت پوست و بهبود ظاهر منافذ بزرگ، چربی بیش از اندازه‌ی پوست را مورد هدف قرار می‌دهد.

۵٫ استرس

هنگامی که استرس دارید، بدنتان کورتیزول ترشح می‌کند.

آیا سرتان زیادی شلوغ بوده است؟ یا شاید در حال برنامه‌ریزی یک عروسی هستید یا به تازگی یک رابطه را تمام کرده‌اید. دلیل آن هرچه که باشد، چهره‌ی زشت این استرس ممکن است روی صورتتان نمود پیدا کند.

طبق گفته‌ی آکادمی آمریکایی  هنگامی که استرس دارید، بدنتان کورتیزول ترشح می‌کند. کوتیزول علاوه بر تنظیم سوخت و ساز و پاسخ سیستم ایمنی، در پاسخ به استرس هم نقش دارد. و باعث می‌شود پوستتان چربی بیشتری تولید کند.

برای مقابله با استرستان ، و درمان پوست چرب صورت خود یک شمع روشن کرده، یک بمب حمام در وان انداخته و سپس در آن بنشینید تا اعصابتان آرام شده و بعد از یک روز طولانی، استراحت کنید.

اگر علاقه‌ی زیادی به حمام ندارید، در یک کلاس یوگا ثبت نام کنید یا در هال خانه‌تان، به صورت چهار زانو نشسته و مدیتیشن کنید تا ذهنتان خالی شده و تنش و فشاری که احساس می‌کنید، از میان برود. این کار در ظاهر پوستتان تاثیر بسزایی دارد!






نوشته شده توسط K در ساعت 19:5

شنبه 10 شهريور 1399

راه حل برای از بین بردن چربی های شکم

آب کردن چربی شکم برای بسیاری از ما مهم ترین کار برای رسیدن به تناسب اندام است. به جز چربی شکم، چربی های احشایی نیز با احاطه کردن اندام ها باعث پف کردن و جلو آمدن شکم می شوند که منجر به بروز بیماری های مختلفی می شوند. اگر رژیم غذایی و ورزش کمک زیادی به کاهش این چربی ها نکنند، ممکن است هورمون ها، سن و سال و دیگر دلایل ژنتیکی در این موضوع دخیل باشند. در این مقاله چند دلیل احتمالی که باعث می شود چربی شکم آب نشود و سر جای خود بماند، را بررسی می کنیم.

لاغری شکم و پهلو


چگونه از شر چربی های شکم و پهلو خلاص شویم؟

ممکن است از آن دسته افرادی باشید که تنها در قسمت شکم و پهلو چربی اضافه دارند و تمایل دارید تا تنها چربی های آن منطقه را بسوزانید. اما به خاطر داشته باشید که انتخاب اینکه کدام قسمت بدن زودتر آب شود به دست شما نخواهد بود و قادر به کنترل آن نیستید. چربی در سراسر بدن، درون سلول های چربی انباشته می شود. برخی افراد در بخش های خاصی از بدن سلول های چربی بیشتری دارند و این به این معناست که آن قسمت ها مستعد تجمع چربی و در نتیجه چاقی هستند. هنگامی که کالری دریافتی فرد کمتر از سوخت مورد نیاز بدن وی باشد، بدن چربی های ذخیره شده را به حرکت در می آورد و آنها را تبدیل به انرژی مصرفی می کند. بنابراین نمی توان با اشاره به شکم و پهلو، به بدن خود دستور داد که اول این قسمت ها را آب کند زیرا بدن چربی سوزی را با الگو های مشخصی که به ژنتیک هر فرد بستگی دارد، انجام می دهد.

 

چرا خانم ها بیشتر از آقایان شکم و پهلو دارند؟

بدن خانم ها، به دلیل محافظت از جنین در طول بارداری، چربی ها را بیشتر در شکم و پهلو ها ذخیره می کند. چربی های پهلو زیرپوستی هستند و دقیقا در زیر پوست شما قرارگرفته اند و جزء چربی های سمج محسوب می شوند که آب کردنشان بسیار سخت است. همچنین چربی های شکم که تا دور کمر نیز ادامه دارند، از چربی های سمج و زیرپوستی بوده و به سختی آب می شوند.

در صورتی که دور کمرتان بیشتر از ۸۹ سانت (در خانم ها) و۱۰۲ سانت (در آقایان) باشد، شما چربی اضافی احشایی دارید. این نوع چربی خطرناک بوده و ترکیبات ترشحی و ارگان های داخلی بدن را احاطه می کند و می تواند منجر به مشکلات فراوانی مانند بیماری های قلبی شود.

از آنجایی که چربی احشایی از نظر متابولیکی فعال تر است، سریع تر به ورزش جواب می دهد. هنگامی که فرد شروع به کاهش وزن به کمک ورزش و رژیم لاغری می کند، چربی های احشایی که درون شکم قرار دارند سریع تر از چربی های زیر پوستی آب می شوند.

برای لاغری شکم و پهلو هم باید ورزش کنید هم رژیم بگیرید

برای سوزاندن چربی های زیرپوستی لازم است ترکیبی از رژیم لاغری و ورزش های قدرتی به همراه چربی سوزی انجام شود که در اینجا به شرح هر یک از آنها می پردازیم.

محدود کردن کالری دریافتی

 استفاده از لیست کالری های مواد غذایی

به مدت یک هفته با استفاده از لیست کالری ها، میزان کالری مصرفی روزانه خود را محاسبه کنید. در این مدت لازم نیست رژیم خاصی را رعایت کنید و می توانید رژیم غذایی معمول خود را حفظ کنید. این محاسبه، پایه ی تغییر رژیم غذایی تان به حساب می آید.

  • این لیست می تواند شما را آگاه کند که روزانه چه میزان کالری دریافت می کنید و چه غذاهایی میزان کالری بسیار بالایی دارند که می توانید آنان را از رژیم غذایی تان حذف کنید.

  • مقدار هر وعده غذایی، تنقلات، کالری مایعات و نوشیدنی ها یا غذا های بسیار پر کالری که مصرف می کنید را یادداشت کنید و کنارشان ستاره بزنید. این لیست می تواند شروعی برای برنامه ی رژیم لاغری تان باشد.
  • لیست کالری ها را پس از شروع رژیم لاغری نیز نگه دارید. مطالعات نشان داده است که افرادی که مدام لیست کالری های دریافتی شان را چک می کنند، در رژیم های لاغری بلند مدت موفق ترند. هم چنین در سایت اجتماعی پزشکی مثل هم دوستانی تجربیات پزشکی خود را گذاشته اند یکی از دوستان تجربه از بین بردن چربی شکم خود حرف زده لینک مطلب https://bit.ly/3m0WogD براتون می گذارم شاید براتون مفید باشه

کالری دریافتی روزانه تان را به ۵۰۰ کالری محدود کنید.

با کاهش مقدار غذای دریافتی می توانید به بدن سیگنال دهید تا شروع به استفاده از چربی های ذخیره شده ( شکم وپهلو ) کند.

  • برای کاهش وزن و کاهش چربی های ذخیره شده در کل بدن و خصوصا شکم و پهلو ها، مجبورید کالری دریافتی بدن را کاهش دهید. به مرور زمان این کاهش دریافت کالری منجر به کاهش وزن می شود.
  • به طور کلی، مصرف روزانه تنها ۵۰۰ کالری باعث می شود فرد هر هفته ۱ پوند وزن کم کند. کارشناسان تغذیه معتقدند که این روش سالم و مطمئنی برای کاهش وزن می باشد.
  • لیست کالری غذاها به شما کمک می کند تا بفهمید چه غذاهایی دارای کالری افزونی هستند و با حذف آنها از رژیم غذایی می توانید به روزانه ۵۰۰ کالری دست یابید.

در هر وعده به اندازه غذا بخورید.

رعایت اندازه ی صحیح غذا در هر وعده می تواند کمک بزرگی به مدیریت کالری های دریافتی و کاهش وزن (به خصوص در نواحی شکم و پهلو ) کند.

  • برای اندازه گیری بهتر میزان کالری های غذا ها می توانید یک ترازوی آشپزخانه یا پیمانه های اندازه گیری تهیه کنید.

  • بهتر است میزان کالری هر وعده و میان وعده ی خود را اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که به درستی مسیر کاهش وزن را طی می کنید. اندازه گیری چشمی غذاها ممکن است باعث شود که فرد بیش از مقدار تخمین زده شده، غذا بخورد وکالری دریافت کند.
  • اندازه ی صحیح غذاها به صورت زیر است: ۳ تا ۴ اونس(۸۰ تا ۱۲۰ گرم) غذاهای پروتئینی، یک اونس یا نصف پیمانه (۱۲۵ میلی لیتر) غلات، یک پیمانه (۱۲۵ میلی لیتر) سبزیجات یا ۲ پیمانه (۵۰۰ میلی لیتر) سبزیجات برگ سبز (مانند کاهو، کلم و اسفناج) و نصف پیمانه (۱۲۵ میلی لیتر) میوه های خرد شده یا یک تکه ی کوچک میوه.
  • در هر وعده همراه غذا پروتئین و میوه و سبزیجات مصرف کنید و همچنین مصرف ۲ تا ۳   مرتبه غلات در روز توصیه شده است.

مصرف مایعات پرکالری را محدود کنید

مصرف نوشیدنی های پر کالری همراه غذا، اغلب مسئول افزایش کالری های روزانه فرد می شوند. به علاوه حذف کامل این نوشیدنی ها از رژیم غذایی می تواند تاثیر به سزایی در کاهش وزنتان به خصوص در ناحیه شکم و پهلو داشته باشد.

  • کالری های مایع در بسیاری از نوشیدنی ها یافت می شوند. کاهش مصرف یا حذف این نوشیدنی ها بهترین راه برای کمک به کاهش وزنتان محسوب می شود.
  • نوشابه ها، شیر های پر چرب، آبمیوه ها، کوکتل ها، الکل، چای شیرین، قهوه های پر شکر، نوشابه های انرژی زا و هات چاکلت را محدود کنید.
  • همچنین از مصرف برخی نوشیدنی های بدون کالری که دارای مقدار زیادی شیرین کننده های مصنوعی و مواد افزودنی دیگر هستند، بپرهیزید.
  • مصرف نوشیدنی هایی مانند نوشابه ها و نوشیدنی های انرژی زا و گازدار رژیمی را محدود کنید.

  • برخلاف مایعاتی که تاکنون گفته شد، باید مصرف مایعات هیدراته مانند آب، آب های طعم دار شده، چای و قهوه های تلخ بدون کافئین را به روزی ۸ لیوان برسانید. البته ممکن است بدنتان در طول رژیم به روزی ۱۵ لیوان نیز نیاز داشته باشد.

آمادگی جسمانی خود را بالا ببرید

فعال تر شدن همزمان با داشتن رژیم لاغری می تواند به کاهش وزنتان سرعت بخشد. ورزش نیز مانند رژیم لاغری لزوما نباید زجرآور و سخت باشد. مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها توصیه کرده که هر شخص، در هفته باید ۱۵۰ دقیقه فعالیتی انجام دهد که ضربان قلب را تا شدت متوسطی بالا ببرد که این فعالیت می تواند روزی ۲۰ دقیقه پیاده روی تند باشد.

در صورتی که تاکنون در برنامه ی تان هیچ ورزشی جا نداشته است، ممکن است این ورزش برایتان دو برابر بقیه به نظر برسد و اگر ورزش دیگری نیز انجام می دهید می تواند یک امتیاز محسوب شود و باعث سوختن کالری های بیشتری شود. حتی استفاده از پله ها به جای آسانسور، ورزش های نشسته جلوی تلویزیون یا گشت زدن در پاساژها می تواند کالری بسوزاند.

در صورتی که رفتن به باشگاه یکی از برنامه های ثابتتان محسوب می شود، پس این برنامه می تواند شدید تر دنبال شود تا چربی بیشتری بسوزانید. در صورتی که برای مدتی ورزش هایی با شدت کم انجام داده اید، با شروع ورزش های شدید تر بدنتان با کارایی بالاتری به چربی سوزی می پردازد.

در مقاله ای که مجله ی   مشکلات چاقی در ۲۰۱۱ چاپ کرد، عنوان شد که تمرینات با شدت بالا در بازه های زمانی کوتاه (HIIT) برای سوزاندن چربی های زیرپوستی بسیار مفید هستند. ورزش های (HIIT) شامل دراز نشست، اسکات، بارپی، پروانه، اسپرینت و بسیاری دیگر می باشد.

برای مثال یکی از تمرینات (HIIT) به صورت زیر می باشد:

۳ سِت کامل….

۲۰ ثانیه دراز نشست، ۱۰ ثانیه زانو بلند

۲۰ ثانیه اسکات، ۱۰ ثانیه زانو بلند

۲۰ ثانیه پروانه، ۱۰ ثانیه زانو بلند

۲۰ ثانیه کیک (لگد)، ۱۰ ثانیه زانو بلند

۲۰ ثانیه بارپی، ۱۰ ثانیه زانو بلند

وزنه برداری نیز می تواند آمادگی جسمانی تان را بالا ببرد. هنگامی که شما وزن کم می کنید، خصوصا اگر تنها از رژیم لاغری استفاده کنید، ممکن است به جای چربی عضله بسوزانید. برای اطمینان از اینکه در این راه عضله هایتان صدمه نمی بینند، بهتر است دمبل بزنید. البته شاید پس از مدت کوتاهی نتوانید تاثیرات آن را در لاغری شکم و پهلو ببینید اما وزنه برداری کمک شایانی به روند چربی سوزی تان خواهد کرد.

دو تمرین مفید برای آب کردن چربی های پهلو

 اسکات

ممکن است نام این تمرین را میلیون ها بار شنیده باشید. اسکات چربی های شکم و پهلو و باسن را هدف قرار می دهد و ورزش بسیار مفیدی برای چربی سوزی محسوب می شود.

انجام اسکات بسیار آسان است:

  • ابتدا پا ها را به اندازه ی عرض شانه باز کنید و دست ها را به سمت جلو بکشید به طوری که کف دستتان به طرف زمین باشد.
  • بیشتر وزنتان را روی پاشنه پا بیندازید و به نحوی بشینید که انگار در حال نشستن روی یک صندلی هستید.
  • سپس باسن را به عقب هل دهید و تا جایی که می توانید پایین روید تا ران ها موازی زمین شوند.
  • برای یک ثانیه توقف کنید و سپس به آهستگی به نقطه شروع بازگردید و به همین شکل تکرار کنید.

 ساید هیپ رایز

اگر می خواهید چربی های پهلو را آب کنید، از این تمرین کمک بگیرید زیرا عضله های پهلو ها و ران ها را هدف قرار می دهد.

  • به پهلو دراز بکشید و پا ها را روی یکدیگر قرار دهید.
  • دستی که نزدیک زمین است را زیر سر و دست دیگر را روی پهلو قرار می دهید.

 

  • سپس پا ها را صاف نگه دارید و در همین حالت به آرامی یکی از پاها را بالا ببرید.

پس از اتمام یک ست، جهت خود را عوض کنید و به سمت یا پهلوی دیگر بچرخید.






نوشته شده توسط K در ساعت 14:30

دو شنبه 5 شهريور 1399

گوشی الکاتل 2053
اگر قصد تهیه گوشی را دارید که پیچیدگی گوشی‌های هوشمند را نداشته و کار با آسان باشد باید گوشی کلاسیک انتخاب کنید. یکی از قدیمی‌ترین برندها در زمینه تولید گوشی، آلکاتل است. این برند همچنان محصولاتی کلاسیک را برای افرادی که به دنبال گوشی ساده و به‌صرفه از نظر اقتصادی می‌گردند تولید می‌کند. گوشی موبایل آلکاتل مدل 2053D-2AALIR1 دوسیم کارت می‌توان یکی از گوشی‌های کلاسیک این برند دانست. این مدل تاشو است. این ویژگی باعث شده تا اشتباهاً دستتان با صفحه‌کلید برخورد نکرده و درنتیجه شماره اشتباهی گرفته نشود. اعداد و حروف روی صفحه‌کلید بسیار بزرگ درج‌شده تا در هر شرایطی بتوانید از این صفحه‌کلید استفاده کنید. این ویژگی برای افراد سالمند یا افرادی که بینایی قوی ندارند کارایی دارد. این مدل بلوتوث و رادیو دارد. با رادیو تعبیه‌شده برای این گوشی از موج FM پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش استفاده‌شده برای این گوشی رنگی و ابعاد آن 2.4 اینچ است. این مدل یک دوربین اصلی و یک فلش LED دارد. برای این مدل می‌توانید از کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگ استفاده کنید. اگر قصد تهیه گوشی کلاسیک تاشو دارید این مدل یکی از گزینه‌هایتان است.
  • کیفیت ساخت
     
  • ارزش خرید به نسبت قیمت
     
  • نوآوری
     
  • امکانات و قابلیت ها
     
  • سهولت استفاده
     
  • طراحی و ظاهر
     
 

طراحی و ساخت

 

یکی از مزایای این گوشی دو سیم کارت بودن آن است. این دو سیم کارت بودن به این معناست که هر دو سیم کارت به صورت همزمان فعال هستند و می توان از آن ها استفاده کرد. سایز سیم کارت هایی که برای این گوشی استفاده می شود نانو است. یکی از ویژگی هایی که در این گوشی می بینیم طرح نوستالژیک یا همان کلاسیک بودن آن است. بدنه این گوشی از پلاستیک مقاوم ساخته شده که می تواند در برابر بعضی از فشارها و ضربات مقاومت داشته باشد البته نه در برابر همه ضربات. این گوشی تاشو است، این تاشو بودن باعث می شود که در زمان استفاده نکردن از آن حجم بسیار کمتری اشغال کند و به راحتی در تمامی جیب ها جا می شود. یکی دیگر از مزایای تاشو بودن محافظت بیشتر از صفحه نمایش است. ابعادی که برای این گوشی در نظر گرفته اند ۱۰۰*۵۰*۲۰ میلی متر بوده و این سایز کوچک باعث این شده است که وزنی معادل ۸۶.۷ گرم پیدا کند. این گوشی دارای صفحه کلیدی با اعداد و حروف انگلیسی به همراه حروف فارسی است. این فارسی بودن برای کسانی که آشنایی بسیار کم با زبان انگلیسی دارند و یا هیچ آشنایی با آن ندارند بسیار مناسب است. یکی از ویژگی های بسیار خوبی که در این گوشی قابل رویت است، این است که از زبان شیرین فارسی پشتیبانی کرده و دارای منوی فارسی است. این منوی فارسی می تواند برای بسیاری از افراد کمک کننده بسیار بزرگی در استفاده از گوشی باشد.

 

سخت افزار و نرم افزار

 

این گوشی فاقد پردازنده است. این نداشتن پردازنده بدین معناست که این گوشی برای انجام ساده ترین کارهای ممکن طراحی و ساخته شده است. حداکثر ظرفیت کارت حافظه این مدل از گوشی آلکاتل ۳۲ گیگابایت است. البته شایان ذکر است که این گوشی فاقد رم بوده و با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی به ۳۲ گیگابایت می رسد. این گوشی فاقد حافظه داخلی است و فقط شماره مخاطبین و تماس ها به همراه پیام های داده شده و دریافت شده را ثبت می کند. این گوشی دارای صفحه نمایش رنگی به سایز ۲.۴ اینچ است. این گوشی فاقد سیستم عامل بوده و این نبودن سیستم عامل به دلیل نبودن پردازنده مرکزی کاملا منطقی است. یکی از ویژگی هایی که در این گوشی حکم نوستالژی بودن را دارد رادیو است. گوشی آلکاتل از موج FM پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که این گوشی دارای پورت microUSB بوده و از همان طریق می توان این گوشی را شارژ کرد. یکی از ویژگی های جالب این گوشی بسیار ساده دارا بودن قابلیت 2G است. برای اینکه بتوانید از هدفون در این گوشی استفاده نمایید، طراحان برای آن درگاه جک ۳.۵ میلیمتری قرار داده اند.

 

دوربین و باتری

 

جالب است بدانید که این گوشی بسیار ساده، دارای دوربین است. سنسوری که برای عکاسی در این گوشی به کار رفته است دارای قدرت ۱.۳ مگاپیکسل است. از دیگر امکانات قسمت دوربین می توان به فلش LED آن اشاره کرد. باتری که برای گوشی آلکاتل مدل ۲۰۵۳ در نظر گرفته اند دارای ظرفیت ۹۷۰ میلی آمپر ساعت بوده و قابل تعویض است. این قابل تعویض بودن باتری برای این گوشی ساده مزیت بزرگی به شمار می رود، به این دلیل که در زمانی که باتری این گوشی ضعیف شود می توان آن را به راحتی تهیه و تعویض نمود.

 

چرا گوشی آلکاتل2053D را بخریم؟

اگر قصد دارید گوشی ای تهیه کنید که پیچیدگی گوشی‌های هوشمند را نداشته و کار با آن نیز راحت باشد، خرید گوشی آلکاتل 2053D که گوشی کلاسیک می باشد انتخاب مناسبی است. این گوشی برند آلکاتلرا می توان به عنوان گوشی دوم انتخاب مناسبی دانست. این گوشی تاشوی آلکاتل، برای سالمندان انتخاب بسیار مناسبی است، زیرا آنان می توانند از این گوشی که دارای صفحه کلید و منوی فارسی است، به راحتی استفاده کنند. قیمت گوشی آلکاتل2053D مناسب بوده و این گوشی از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی آلکاتل 2053D

باتری این گوشی برند آلکاتل بسیار قدرتمند می باشد که رضایت کاربران را به خود جلب کرده است. قیمت گوشی آلکاتل 2053D مقرون به صرفه است. با یک کارت حافظه جانبی، می توانید صدها آهنگ را در تلفن خود ذخیره کنید. این گوشی همچنین دارای رادیو FM است. حداکثر ظرفیت کارت حافظه که این گوشی آلکاتل پشتیبانی می کند ۳۲ گیگابایت است.






نوشته شده توسط K در ساعت 19:5

سه شنبه 3 شهريور 1399

بررسی نخستین مرورگر تخصصی اپرا برای گیمینگ

معرفی و آموزش مرورگر اپرا برای گیمینگ

مدت های  زیادی ازاولین  انتشار نسخه مرورگر اپرا می‌گذرد که همیشه ویژگی‌های خاصی به نسب به بقیه مرورگر ها داشته است. اپرا گیمینگ توانسته که اولین مرورگر مخصوص خود را به جهانیان و مخصوص گیم را عرضه کند. در این مقاله از سایت ایران موجو قصد داریم به معرفی و بررسی نخستین مرورگر تخصصی اپرا برای گیمینگ خواهیم پرداخت. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی مرورگر تخصصی اپرا برای گیمینگ

مدت‌های زیادی از انتشار اولین نسخه مروگر اپرا می‌گذرد که همیشه ویژگی‌های خاص این مروگر بوده که آن را نسبت به بقیه متفاوت‌تر است؛ اما این بار در حرکتی عجیب از شرکت اپرا از نسخه جدید و کاملاً منحصر به فردی به اسم اپرا جی ایکس طراحی کرده است. فعلاً نسخه‌های آزمایشی خودش را نیز می‌گذارند. نکته قابل‌توجه این مرورگر جدید این است که فقط مخصوص گیمر ها ساخته است که امکانات خوب و قابل توجهی دران قرار داده است. باید انتظار این را داشت که پس از طی کردن مراحل آزمایشی و موفقیت در این نسخه کامل را تا پایان سال جاری خواهیم دید.

در سرتاسر جهان بیش از چندین میلیون گیمر از طریق سیستم های خود بازی خودشان را انجام می‌دهند. اپرا گیمینگ توانسته که اولین مرورگر مخصوص خود را به جهانیان و مخصوص گیم را عرضه کند.

اولین نسخه آزمایشی این مرورگر که به اسم اپرا جی ایکس مشهور شده است در تاریخ 11 ژوئیه مصادف با 21 خرداد ماه با تنظیمات اختصاصی برای گمیر ها منتشر شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی در آن کنترل پنلی است که قرار داده‌شده است؛ که همه گیمر ها از این روش می‌توانند روی مرورگر جی ایکس صرفه و میزان مصرف پردازنده خودشان را کنترل و یا آن را محدودتر کنند.

مشخصات مرورگر اپرا جی ایکس برای گیمینگ

بیشتر اوقات اکثر گیمر ها باید به‌صورت اجبار برای اینکه بازی بهتری را تجربه کنند این کار را انجام بدهند. مرورگری که بتواند حجم کمی از حافظه را درگیر خودش کند را می‌بندد؛ اما در این مرورگر نسخه جدید اپرا این مشکل کاملاً برطرف شده است و دیگر گیمر ها با این شکل دست و پنجه نرم نمی‌کنند؛ قابلیت کنترل حجم و سرعت پردازنده رم خودشان را دارند.

بعلاوه این مرورگر نیز قابلیت‌های خاص دیگر هم دارد که به آن تجهیز شده است. یکی دیگر از این ویژگی ها سرویس پخش استریم آن‌که شرکت تویچ دارد و مالکان شرکت آمازون است که در ساید بار به‌صورت یک دست در دست رس تمامی کاربرانش قرار داده است. همچنین کلیدهای میانبر به شبکه ها یی مثل دیسکورد و ردیت داده است که درآن دیده می‌شود. البته این نسخه جدید استانداردهای با نسخه وب برنامه‌هایی مثل واتساپ تلگرام و فیسبوک نیز دارد.

سفارش کردن یکی از امکانات اپرا جی ایکس 

این مرورگر اپرا گیمینگ انتخاب‌های زیادی برای سفارشی کردن در اختیار کاربران خود قرار داده است به‌طور مثال از رنگ‌های 16 میلیون گرفته تا انواع جلوه‌ها و افکت‌های که در پس‌زمینه خودش قرار داده است. امکان یکسان سازی ریزور کروم. از ویژگی جدید اپرا جی ایکس  می‌شود به بست تبلیغات در ان گفت و همچنین تغییر دادن ای پی‌های رایگان و قسمت جی ایکس کرنر اشاراتی کرد که توانسته تمامی اخبار دنیای بازی را در اختیار کاربرانش قرار بدهد.

به گفته شرکت اپرا مرورگر اپرا جی ایکس هنوز در توسعه و گسترش است و هم‌اکنون نسخه آزمایش در دست کاربران قرارگرفته است.این می تواند تحول بزرگی در این شرکت و مخصوصا اپرا گیمینگ باشد.

معرفی اپرا جی ایکس 

برخی دیگر از ویژگی‌های مرورگر اپرا جی ایکس برای گیمینگ

 مرورگر گیمینگ با امکانات و قابلیت‌های ویژه

 امکان ایجاد محدودیت در استفاده از RAM و CPU

 برخورداری از طراحی GX و کاملاً قابل سفارشی‌سازی

 امکان تغییر رنگ مبنا از پالت ۱۶ میلیون رنگی

 قابلیت تغییر تصویر پس‌زمینه مرورگر به‌صورت دلخواه

 دارای واسط گرافیکی زیبا، مدرن و متفاوت

 پخش جلوه‌های صوتی زیبا با عملکردهای مختلف مرورگر

 یکپارچه‌سازی با پیام‌رسان‌های Facebook, Telegram, Vkontakte, WhatsApp

 امکان گفتگو با دوستان در شبکه‌های اجتماعی توسط نوار کناری

 پخش ویدیو از رسانه‌های استریم باکیفیت بالا

 دارای سیستم هوشمند مسدودکننده آگهی و تبلیغات پاپ‌آپ

 دارای VPN داخلی رایگان برای افزایش امنیت و حریم خصوصی

جمع بندی

در این مقاله از سایت ایران موجو به معرفی و بررسی مرورگر تخصصی اپرا برای گیمینگ پرداختیم. امیدواریم که این مقاله نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. با مراجعه به سایت ایران موجو علاوه بر اینکه می توانید با آموزش انواع بازی های موبایلی و کامپیوتری آشنا شوید، می توانید جم بازی را با قیمت ارزانی خریداری نمایید و از بازی خود نهایت لذت را ببرید.

منبع:https://bit.ly/3lfdPtl






نوشته شده توسط K در ساعت 15:44

چهار شنبه 26 مرداد 1399

چگونه در کلش آف کلنز آفلاین بازی کنیم؟

در اینجا طریقه بدون اینترنت بازی کردن کلش آف کلنز رو آموزش میدم
کلش یک بازی آنلاین استراتژیک است آنلاین است که در طی چند سال کاربران زیادی را به خود جذب کرده است ولی بعضی ها به دلیل استفاده بیش از حد برنامه از اینترنت این بازی رو ترک کردند ولی در این آموزش طریقه مرحله به مرحله آفلاین بازی کردن کلش را آموزش میدهم  ولی متاسفانه از برخی قابلیت ها که لازم به اینترنت است مثل اتک زدن و چت محروم میشوید ولی یکی از خبر های خوب این است که میتوانید آن را در حالت آفلاین هک کنید ولی دوباره میتوانید آن را آنلاین بازی کنید ولی مقدار پول هک شده دوباره برمیگردد

دانلود کلش آف کلنز Clash of Clans v11.651.10 + مود + کلن + ربات (پک

 


مرحله یک : ابتدا با اینترنت به بازی کلش رفته و آنرا اجرا کنید
مرحله دو : سپس وارد قبیله شوید و در همان جا بمانید
مرحله سه : کلید خروج شدن و دیدن سابقه هارا بزنید

 

 

 


و از کشویی بالای گوشی خود اینترنت خود را خاموش کنید

 


و از سوابق ورود به برنامه ها بازی کلش را انتخاب کنید و وارد «قبیله» و نه چیز دیگر شوید میبینید که کارگران هنوز مشغول کارند و طلا جم و اکسیر را میتوانید از منبع ها را دریافت کنید
البته این روش را هم میتونید روی ورژن های قدیمی هم امتحان کنید






نوشته شده توسط K در ساعت 13:33

شنبه 22 مرداد 1399

ساعت هوشمند شیائومی مدل آمازفیتGTS Amazfit

شرکت شیائومی محصول جدید خود را با نام ساعت هوشمند شیائومی مدل آمازفیت Amazfit GTS روانه بازار کرد. قابلیت ها و امکانات خوبی در این دستگاه تعبیه شده،  گویی سبقت را از دیگر رقبایش ربوده و طرفداران زیادی را با طراحی فوق العاده که شبیه اپل واچ بوده را به خود جلب کرده که با ست کردن بند ساعت مناسب جذابیت و زیبایی آن دو چندان خواهد شد.

اگر قصد خرید ساعت هوشمند شیائومی مدل آمازفیت Amazfit GTS را دارید و می خواهید با قابلیت ها و ویژگی های این محصول بیشتر آشنا شوید، به شما پیشنهاد می کنم به خواندن این مقاله ادامه دهید.

مشخصات ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS

شیائومی یکی از شرکت هایی است که در ساخت ساعت های هوشمند پا به عرصه رقابت با کمپانی هایی مانند هواوی و سامسونگ گذاشته، و اینبار با رونمایی از ساعت هوشمند Amazfit GTS توانسته کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند.

شرکت شیائومی در سال 2019 دو مدل از اسمارت واچ های خود را معرفی کرد که مدل آمازفیت جی تی اس با طراحی مربعی شکل و اسپرت یکی از زیباترین ساعت های هوشمند شناخته شد. در ادامه این مطلب به جزئیات بیشتر درباره این دستگاه خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

مشخصات ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS

طراحی ساعت هوشمند شیائومی آزمافیت  GTS

ساعت شیائومی با صفحه نمایش AMOLED با مربعی 42 میلیمتری با پیکسل 442 در 348 ساخته شده که بدنه آن باریک بوده و با لمس کردن آن حس خوبی را تجربه خواهید کرد. ظرافت در طراحی، وزن سبک، کیفیت در ساخت، تنها بخشی از قابلیت ای ویژه این ساعت به شمار می آید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS قاب پشتی آن کاملا پلاستیکی بوده که یک حسگر ضربان قلب در آن تعبیه شده که برای کنترل تعداد ضربان در هر فعالیتی که انجام می دهید کاربرد دارد. بندهای به کار رفته در این دستگاه 20 میلیمتری می باشد که می توان آن را با بدنه ساعت ست کرد.

ساعت آمازفیت جی تی اس در رنگ های مختلفی وارد بازار شده که بند سیلیکونی قرمز رنگ زیبایی آن را دو برابر می کند. این اسمارت واچ وزن بسیار سبکی را دارد طوری که آن را روی دستتان احساس نخواهید کرد، و با وزن 25 گرمی می توان راحت با آن خوابید و با برنامه تنظیم خواب راحت خواب خود را کنترل کنید.

صفحه نمایش ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت جی تی اس

صفحه نمایش به کار رفته در ساعت Amazfit GTS با ابعاد 1.65 اینچ و تراکم پیکسلی 341ppi است. صفحه نمایش این دستگاه فضای رنگی NTSC را کامل پوشش می دهد. که از وضوح و کیفیت بالایی برخوردار بوده که حتی در زیر نور خورشید به راحتی می توانید محتویات نمایشگر را با استفاده از سنسور نوری که به طور خودکار نور مورد نیاز را برای روشنایی صفحه نیاز است را تنظیم می کند. ویژگی دیگری که نمایشگر GTS دارد این است که در هر زاویه ای که به صفحه نمایش نگاه کنید تغییر رنگی را روی آن مشاهده نخواهید کرد.

قابلیت Always on در ساعت هوشمند شیائومی مدل آمازفیت GTS باعث می شود اطلاعات اولیه مانند تاریخ، زمان و تعداد گام را به صورت دیجیتالی یا آنالوگ را می توان روی آن مشاهده کرد. محافظی که روی این اسمارت واچ تعبیه شده از نوع گوریلا گلس 3 بوده که این اطمینان را به کاربر خواهد داد که بدون نگرانی از ایجاد خط و خش روی صفحه نمایش آن را بپوشد.

صفحه نمایش ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت جی تی اس

عملکرد و کارکردهای ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS

ساعت هوشمند شیائومی عملکردهای بسیاری را برای شما کاربران فراهم کرده که در ادامه این مطلب به می پردازیم.

سنسورهایی که در اسمارت واچ شیائومی به کار رفته شامل: شتاب سنج 6 محوره، سنسور نرخ ضربان قلب PPG، ژئومغناطیس سه محوره و فشار سنج برای اندازه گیری فشار هوا، همچنین برای موقعیت یابی از GPD و GLONASS بهره می برد.

ساعت هوشمند شیائومی به استاتوس مجهز شده که برای مرور کردن فعالیت های روزانه شما کاربرد دارد. از جمله فعالیت هایی مانند: مسافتی را که در طی پیاده روی طی کرده اید، تعداد قدم ها در طول روز، میزان کالری که سوزانده اید و ویژگی خیلی جالب دیگر هشدار به شما برای اینکه طولانی مدت بی حرکت بودید. همچنین بالاترین و پایین ترین میزان ضربان قلب را نیز در اختیارتان قرار خواهد داد.

سایر ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی مدل آمازفیت Amazfit GTS

قابلیت ها و مشخصات ساعت هوشمند شیائومی را در قسمت مورد بررسی قرار دادیم در ادامه می خواهیم دیگر ویژگی های این اسمارت واچ را بیان کنیم، پس با ما همراه باشید.

  • دستبند سلامتی شیائومی آمازفیت جی تی اس مجهز به استاندارد ضد آب 5ATM می باشد که می توانید با آن فعالیت های شنای خود را نیز ردیابی کنید یعنی تا عمق 50 متری شما را همراهی خواهد کرد.
  • یکی از قابلیت هایی که نقاط قوت این دستگاه به شمار می آید، باتری به کرا رفته در آن است که 220 میلی آمپر ساعت می باشد. با یک بار شارژ کردن آن می توان تا 14 روز دوام می آورد. این باتری در عرض 1.5 تا 2 ساعت به طور کامل شارژ می شود.
  • گوش دادن به موسیقی یکی دیگر از ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی مدل آمازفیت می باشد که با استفاده از هدفون های بی سیم بلوتوثی به آهنگ مورد علاقه خود هنگام فعالیت های روزانه به آن گوش دهید.
  • ساعت هوشمند شیائومی میزان اکسیژن مصرفی شما را نیز در طی ورزش کردن نشان می دهد و تعیین می کند چه مدت زمانی را برای ریکاوری نیاز دارید.

سایر ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی مدل آمازفیت Amazfit GTS

قیمت ساعت هوشمند شیائومی مدل آمازفیت Amazfit GTS

یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی که به ورزش و تندرستی خود اهمیت می دهند خرید این دستگاه بی نظیر است که با کاربردها و قابلیت های زیادی که دارد به شما کاربران عزیز کمک بسیاری در حفظ سلامتی تان خواهد کرد. پس برای اطلاع از نوع خرید و قیمت ساعت هوشمند شیائومی مدل آمازفیت Amazfit GTS شما می توانید به فروشگاه آنلاین هاکان موبایل مراجعه نمایید. شما می توانید این دستگاه را با قیمت مناسب و ارزانی از این فروشگاه خریداری کنید. همچنین شما می توانید سوالات خود را در خصوص خرید ساعت های هوشمند با مشاوران خبره هاکان موبایل به اشتراک بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

منبع:https://hakanmobile.com/product/xiaomi-amazfit-gts/






نوشته شده توسط K در ساعت 20:58

سه شنبه 19 مرداد 1399

بررسی ساعت اپل واچ

نقد و بررسی تخصصی ساعت هوشمند جدید اپل واچ سری 5 و آشنایی با ویژگی های مثبت و منفی این گجت زیبا
عرفی اولین ساعت هوشمند  اپل در سال 2015 با مشکلات متعددی همراه بود؛ سرعت عملکرد این دستگاه کند بود، اپ های شخص ثالث برای لود شدن زمان زیادی میگرفتند و عمر باتری هم اصلا خوب نبود. ولی اپل کاری کرد که همیشه میکند، محصول خود را بهتر کرد و بهتر کرد. این کمپانی هر سال نواقص گجت پوشیدنی خود را اصلاح کرد تا به محصولی رسید که کمترین نقص را دارد.
Apple watch Series 5 جدیدترین محصول اپل است که یک ویژگی کلیدی دارد: این ساعت حالا نمایشگر همیشه روشنی دارد که به کاربر اجازه میدهد هر زمانی که بخواهد به ساعت خود نگاه کند.
باقی ویژگی ها اما بدون تغییر باقی مانده اند: هنوز هم لازم است که هر شب ساعت تان را به شارژ متصل کنید و طراحی آن نیز دقیقا همانند Apple Watch Series 4 است. حال با این اوصاف آیا این ساعت ارزش خرید دارد؟ در این مقاله، قصد داریم جدیدترین ساعت هوشمند اپل را مورد ارزیابی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

 



 

 تصاویر WATCH 5

 

 



بررسی نمایشگر اپل واچ 5 : نمایشگر همیشه روشن

 

 

سوال اینجاست که چرا بالاخره پنجمین نسل از ساعت های هوشمند اپل قابلیت نمایشگر همیشه روشن دارد و آیا این قابلیت به مدل های قبلی هم خواهد آمد؟ جواب سوال دوم خیر است و دلیلی آن هم این است که اپل واچ 5 از ترکیبی از فناوری های نمایشگر استفاده میکند که از جمله آن ها میتوان به نمایشگر کم مصرف، سنسور سنجش نور جدید و تکنولوژی کارآمدی اشاره کرد که ساعت های قبلی این کمپانی از آن ها بی بهره اند.
تکنولوژی اصلی این دستگاه نمایشگر کم دمای poly-silicon و oxide یا LTPO نام دارد که میتواند یک حقه جادویی انجام دهد: این پنل یا میتواند مثل یک نمایشگر عادی عمل کرده و نرخ ریفرش 60 فریم در ثانیه ای داشته باشد، یا نرخ ریفرش آن خیلی کند شود و هر یک ثانیه انجام شود.
این حالت فوق آهسته نرخ ریفرش وقتی روشن میشود که کاربر به نمایشگر نگاه نمیکند و به شدت هم کم مصرف است. در ضمن، نور نمایشگر هم اندکی کم میشود. این سیستم باعث میشود تا اپل واچ  5 همیشه روشن باشد و با این حال عمر باتری شبیه به مدل های قبلی داشته باشد. 

 



 

 تصاویر WATCH 5

 

 

پس این نمایشگر همیشه روشن یعنی همه میتوانند اعلان های کاربر را بخوانند؟ اپل برای این مسئله هم راه حلی یافته است. اعلان های کاربر تا زمانی که به صورت مستقیم به ساعت نگاه نکرده اید، تار میمانند.
همچنین لازم است به این نکته هم اشاره کنیم که نمایشگر Series 5 خیره کننده است. این دستگاه یک نمایشگر OLED با رنگ های پویا دارد که میتواند بسیار روشن شود و استفاده از آن زیر نور خورشید را بسیار آسان کند. نکته جالب راجع به این ساعت این است که رزولیشن نسخه 44 میلی متری Apple Watch  5 دقیقا 368 در 448 است و این یعنی تعداد پیکسل های به کار رفته آن از آیفون های اپل  (320 در 480) بیشتر است

 



 

 تصاویر WATCH 5

 

 



بررسی عمر باتری و شارژ اپل واچ 5

 

 

در تست هایی که انجام دادیم، وقتی ساعت را حوالی ساعت 8 صبح از شارژر جدا کردیم تا ساعت 10 شب که آن را از دست باز کردیم حدود 40 درصد شارژ داشت. این برای روز های عادی ای بود که فعالیت ورزشی ای در کار نبود. بنابراین اگر اهل ورزش هستید باید انتظار داشته باشید که این عدد کمتر باشد، ولی با اینحال با یک یا دو ساعت ورزش هم انرژی کافی برای استفاده از دستگاه برای تمام روز موجود خواهد بود.
ولی عمر باتری این ساعت قطعا برای دو روز استفاده نیست. بنابراین اگر فراموش کنید که هنگام خواب از شارژر استفاده کنید، به احتمال زیادی در روز بعد یک ساعت خاموش در دست خواهید داشت.
شارژ دستگاه نیز با همان شارژر مغناطیسی کوچکی انجام میگیرد که برای اولین اپل واچ استفاده میشد. این دستگاه در سی دقیقه میتواند 44 درصد ساعت را شارژ کند و پر کردن باتری هم حدود 90 دقیقه زمان خواهد برد. 

 



 

 تصاویر WATCH 5

 

 



بررسی قابلیت هاو امکانات اپل واچ 5

 

 

دیگر قابلیت جدید اپل  واچ 5  قطب نمای آن است که با وجود کوچکی ولی کارایی زیادی دارد. این قابلیت در پیدا کردن مسیر درست هنگام استفاده از نقشه به کار می آید و همچنین باعث ایجاد واچ فیس جدیدی شده که جهت های جغرافیایی را نشان میدهد.
این تنها قابلیت جدید گجت جدید کوپرتینویی هاست و باقی المان ها و ویژگی ها همگی دقیقا همانند Series 4 است: طراحی این دو ساعت دقیقا همانند یکدیگرند و با اینکه نام چیپست S5 ساعت جدید با چیپ به کار رفته در ساعت نسل قبل متفاوت است ولی بررسی ها نشان داده این چیپ کاملا با S4 سال گذشته یکسان است و از پردازنده های یکسان با سرعت کلاک مساوی استفاده میکنند. Series 4 سرعت عملکرد بسیار بالایی داشت، بنابراین میتوان این سرعت را در ساعت پنجم اپل هم دید.
نکته بسیار جذاب، حافظه داخلی 32 گیگابایتی این ساعت است.  Apple Watch Series 5  همچنین یک فروشگاه اپ اختصاصی دارد که میتوان به صورت مستقیم در آن اپ های مختلف را دانلود و خرید کرد.
دیگر نکته ای که هنوز تغییر یا بهبودی به خود ندیده این است که وقتی کاربر ساعت را در حالت تشخیص خودکار ورزش قرار میدهد، چندان خوب کار نمیکند. به عنوان مثال و برای تست، حدود نیم ساعت در باشگاه دوچرخه زدیم ولی ساعت هیچ فعالیت ورزشی ای را تشخیص نداد. احتمالا لازم است قبل از شروع ورزش، به صورت دستی نوع فعالیت تان را مشخص کنید.

 



 

 تصاویر WATCH 5

 

 



قیمت اپل واچ 5 و رقبا

 

 

قیمت پایه Series 5 از 400 دلار آغاز میشود و نسخه ceramic Edition آن حتی به بیش از 1000 دلار هم میرسد. در ادامه نحوه قیمت گزاری این دستگاه را آورده ایم:
  نسخه 40 میلی متری با GPS و کیس آلومینیومی 400 دلار و نسخه 44 میلی متری 430 دلار
  نسخه 40 میلی متری با GPS و cellular و کیس آلومینیومی 500 دلار و نسخه 44 میلی متری 530 دلار
  مدل های از جنس استیل ضد زنگ: شروع قیمت از 700 دلار
  مدل های Edition titanium: شروع قیمت از 800 دلار
  مدل های Edition ceramic: شروع قیمت از 1300 دلار

اسمارت واچ های زیادی در بازار موجود است که میتواند رقیبی برای محصول اپل باشد. با اینکه Apple Watch کوپرتینویی ها بسیار سریع و کارآمد است ولی یک نکته منفی دارد و آن عدم سازگاری با اسمارت فون های اندرویدی است.



 

 تصاویر WATCH 5

 

 

با اینحال، اپل واچ 5 از همه اسمارت واچ  های دیگر بسیار سریعتر عمل میکند، این دستگاه ضربان قلب کاربر را با دقت بسیار خوبی تشخیص میدهد، بعد از تشخیص نوع ورزش، جزئیات زیاد به کاربر ارائه میدهد و در دست راحت است. Apple Watch Series 5 ساعتی نیست که بتوانید سال های متمادی از آن استفاده کنید و بعد به نوه تان بدهید، ولی ظاهر باکلاسی دارد که میتواند اعلان ها را به نمایش درآورد و قابلیت های سلامتی و ورزشی کارآمدی در اختیارتان قرار دهد.

نقاط قوت
برخورداری نمایشگر همیشه روشن
عملکرد سریع
راحت و سبک
دقت بالایی اندازه گیری تعداد ضربان قلب

نقاط ضعف
عمر باتری تنها یک روز است
عدم سازگاری با اسمارت فون های اندرویدی
عدم توانایی در تشخیص درست فعالیت های ورزشی
عدم امکان مانیتورینگ خواب

 






نوشته شده توسط K در ساعت 19:2

یک شنبه 16 مرداد 1399

ساعت هوشمند شیائومی مدل آمازفیت Amazfit Bib S

شرکت شیائومی این بار با تولید ساعت هوشمند وارد عرصه رقابت با دیگر برندهای معتبر جهان شده است. ساعت هوشمند Amazfit Bib S یکی از محصولاتی که با قیمت مناسب می توانید آن را خریداری کنید و دیگر نیازی نیست هزینه زیادی را برای داشتن اسمارت واچ خرج کرده و یا حتما اپل واچ داشته باشید. کمپانی شیائومی با تولید این دستگاه و امکاناتی که برای آن فراهم ساخته، توجه شما کاربران را به سوی خود جلب  می کند. با خرید این محصول یک گجت فوق العاده را بر روی دستان خود احساس خواهید کرد.

اگر قصد خرید ساعت هوشمند شیائومی مدل آزمافیت Amazfit Bip S را دارید در سایت هاکان موبایل با ما همراه باشید تا بیشتر با مشخصات و قابلیت های این محصول آشنا شوید.

مشخصات ساعت هوشمند شیائومی مدل آمازفیت Amazfit Bip S

مشخصات ساعت هوشمند شیائومی مدل آمازفیت Amazfit Bip S

مهم ترین ویژگی ساعت هوشمند Amazfit Bip S که مخصوص ورزش کردن است باتری به کار رفته در آن می باشد. که 30 روز دستگاه را روشن نگه می دارد. اگر دنبال یک اسمارت واچ ساده هستید که بتواند اعلان های گوشی شما را نشان دهد و با هشدار مخصوص خود شما را  از خواب بیدار کند همچنین GPS فعالیت های ورزشی شما را زیر نظر بگیرد، اسمارت واچ شیائومی آمازفیت بیپ بهترین گزینه برای کاربران به حساب می آید.

طراحی ساعت هوشمند Amazfit Bip S

طراحی ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت بیپ به خاطر حالت مربعی آن بسیار شبیه به اپل واچ است. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک مات می باشد. روی این بدنه نیز صفحه نمایش قرار دارد که یک لایه گوریلاگلس با لبه خمیده از آن محافظت می کند. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این محصول لمسی بوده و یک دکمه هم در کنار آن دیده می شود. این دکمه را می توانید با برنامه ریزی که به آن می دهید، کار مورد نظر خاصی را برای شما انجام دهد.

قابلیت هایی که در طراحی ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip S به کار رفته شما را قادر می سازد با لمس صفحه نمایش و سوایپ کردن به منوهای مختلف بروید. یکی از نقاط قوت در ساخت این اسمارت واچ وزن بسیار کم آن بوده که فقط 31 گرم وزن دارد به طوری که اصلا آن را روی دستتان احساس نخواهید کرد.

طراحی ساعت هوشمند Amazfit Bip S

صفحه نمایش شیائومی آمازفیت بیپ اس

صفحه نمایش 1.28 اینچی ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit Bip S همیشه روشن می باشد. تنها زمانی می توانید از آن استفاده کنید که دکمه کناری آن را فشار دهید تا لیست برنامه ها را برای شما فعال کند. همین هم باعث کاهش مصرف باتری می شود. جنس شیشه روی صفحه نمایش Gorilla Corining Glass 2.5D با لبه خمیده که ظاهر آن را بسیار شیک کرده است.

رزولوشن صفحه نمایش 176 در 176 پیکسل بر اینچ بوده که علت پایین بودن رزولوشن آن به خاطر کمتر شارژ مصرف کردن باتری می باشد که البته این باعث پایین آمدن کیفیت صفحه نمایش می شود. اما عملکرد روشنایی نمایشگر بسیار عالی است طوری که در زیر نور خورشید به راحتی می توانید محتوای آن قابل تشخیص خواهد بود. به لطف وجود سنسور سنجش نور در این ساعت هوشمند حتی با وجود اینکه صفحه نمایش همیشه روشن باشد در نور کم و تاریکی به قدری نور آن کم می شود که انگار خاموش است که همین باعث کاهش مصرف باتری خواهد شد.

صفحه نمایش شیائومی آمازفیت بیپ اس

عملکرد و کار کرد ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit Bip S

عملکرد و کارایی باتری این ساعت شیائومی بسیار خوب است و در واقع باتری یکی از مهم ترین فاکتورها در اسمارت واچ به شمار می آید. نحوه استفاده از این دستگاه نیز بسیار آسان خواهد بود به طوری که شما با لمس صفحه نمایش و کشیدن آن به سمت چپ و راست و یا بالا و پایین به راحتی به گزینه ها و منوهای آن دسترسی پیدا کنید و از قابلیت های آن بهره ببرید. از جمله قابلیت هایی که می توانید بر روی این ساعت انجام دهید، امکان خاموش و روشن کردن حالت های مختلف، کلیه اعلانات گوشی، حتی سفارشی سازی اپلیکیشن ها می باشد.

سایر ویژگی های ساعت هوشمند Amazfit Bib S

  • از مهم ترین ویژگی های ساعت هوشمند می توان به سنسور ضربان قلب، فشار سنج، قطب نما، GLONASS و GPS اشاره کرد. این دستگاه همچنین توانسته استاندارد IP68 را نیز کسب کند. که مفهوم آن این است که ساعت Amazfit Bip S ضدآب می باشد.
  • قلب تپنده اسمارت واچ شیائومی تراشه کم مصرف از شرکت سونی می باشد. که توسط پردازش 28 نانومتری تولید شده و در دقت داده های اندازه گیری از آن مطمئن باشید. از طریق بلوتوث 4.0 می توانید به گوشی های اندرویدی و iOS متصل شوید.
  • اپلیکیشن مخصوص این دستگاه Notify یا Fitness for Amazfit که در فروشگاه گوگل پلی می توانید آن را نصب کنید. که قابلیت سفارشی سازی و انجام بسیاری از تنظیمات را برای شما فراهم می کند. تغییر ظاهر و عملکرد ساعت همراه با انتخاب واچ فیس های دلخواه از دیگر ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت بیپ می باشد.
  • یکی دیگر از قابلیت های اسمارت واچ شیائومی میزان و کیفیت خواب شما را اعلام می کند. نکته جالب آن این است که در نهایت نتایج خواب شما را با نتایج جامعه آماری جهانی مقایسه کرده و به شما می گوید در کدام قسمت نمودار قرار دارید.
  • سنسور گام شمار به کار رفته در این دستگاه دقت خوبی را دارد البته باید این را بدانید که این ساعت اعداد را به صورت لحظه ای نشان نخواهد داد بلکه هر چند لحظه یک بار شمارش آن آپدیت خواهد شد.

سایر ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت Bip S

قیمت ساعت هوشمند شیائومی مدل آزمافیت Amazfit Bib S

قیمت خرید ساعت های شیائومی از اصلی ترین ملاک هایی است که کاربران در نظر می گیرند. اگر قصد خرید ساعت هوشمند Amazfit Bib S را دارید، به علت نوسانات زیادی که در قیمت دلار وجود دارد نمی توانیم قیمت ثابتی را برای این ساعت هوشمند در نظر بگیریم، بنابراین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی موبایل هاکان موبایل از جدیدترین قیمت های موجود در بازار اطلاع پیدا کرده و در همین سایت با ارزان ترین قیمت محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. سایت هاکان موبایل به شما این امکان را هم می دهد که از دیگر محصولات این شرکت دیدن فرمایید و اطلاعات لازم را برای خرید دیگر دستگاه هایی که مد نظر دارید را کسب کنید.






نوشته شده توسط K در ساعت 17:38

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::